post

פעלו על פי הכללים

כדי להתקין דלת בקיר גבס צריך לפעול על פי הכללים המקובלים. קל מאוד לעבוד עם גבס, ולכן התקנת הדלת תהיה חיונית ופשוטה ובעלות נמוכה. קיר גבס נחשב חומר פופולרי עבור כל הקבלנים והמשפצים, וכמובן – עבור הלקוחות הפרטיים, משום שהוא נוח לתפעול, זול וידידותי לסביבה. במינימום זמן תוכלו להתקין דלת בקיר גבס, אך חשוב לפעול על פי ההוראות בלבד ובמקרה הצורך להזמין איש מקצוע – מתקין מיומן.

תהליכים בהתקנת דלת בקיר גבס

התקנת דלת בתוך קיר גבס תיעשה במקצועיות כשתעבדו על פי התהליכים השונים ובאמצעות כלי עבודה מקצועיים. לפני הכל, עליכם למדוד, לפרוס מחיצות, להתקין ולבודד, לבצע חיווט חשמלי, להתקין לוח גבס ואחר כך את הדלת. 

התאמת הדלת למידות הנכונות בקיר

קיר גבס קל משקל, מבודד ונוח לעבודה. חשוב שעובי הדלת יתאים למסגרת. ציירו קו מאונך על הקירות הצדדיים, סמנו נקודות תקרה, חתכו בהתאם למידות הנכונות. אם המסגרת של הדלת לא תהיה מדויקת לא תוכלו להתקין את הדלת כראוי. חברו את הבסיס לקיר המסגרת באמצעות הברגה מתאימה. יש להתקין את הדלת ישירות על הצירים. אחר כך בדקו אם הדלת נסגרת כראוי. התקינו את כל אביזרי הדלת הנלווים. נצלו את מחיצות הגבס באופן אסתטי, קשטו את הקיר, הניחו עליו טפט או תנו לו חיים יצירתיים אחרים.

אנשי מקצוע מיומנים

קיר גבס מתאים כחומר בנייה פנימי, והתקנת הדלת מצריכה מסגרת קיר מחוזקת. אנשי מקצוע מיומנים יודעים איך לעבוד עם קיר הגבס והתקנת הדלת במקביל, לכן פנו לאנשי מקצוע שיסייעו לכם להתקין דלת בצורה אופטימלית ומדויקת.

התקנה עצמית או באמצעות איש מקצוע

התקנת דלת בתוך קיר גבס שונה מהתקנת דלת במבנה לבנים פשוט. אפשר למלא את קירות הגבס בחומרי בידוד כדי לאפשר עובי לקירות ועמידות. חשבו את העומס הנכון עבור הדלת. יש חומרים שצריכים חיזוקים רבים יותר לעומת חומרים אחרים. תמיד מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע, אם החלטתם לבצע את ההתקנה בעצמכם, אך נכון תמיד ובטוח מכל – לחפש איש מקצוע שיעבוד עבורכם.