post

לעיתים כאשר אנו עורכים שיפוץ בבית ומזמינים דלתות חדשות, דלתות פנים או דלת לכניסת הבית, אנו מזמינים דוגמא מיוחדת מנגריה בהזמנה אישית על פי מידות שאנחנו צריכים במקום דלתות מוכנות מקטלוג. כאשר אנו מבצעים הזמנה בייצור אישי ככל הנראה שאנו נקבל את הדלתות ללא מנעולים או לעיתים עם מנעולים שאותם מספק הנגר שמכין לנו את הדלתות בנגריה שלו כאשר בדרך כלל אלו לא יהיו מנעולים מהאיכות הגבוהה ביותר או כאלה שיספקו את הצרכים והרצונות שלנו במיגון הבית.
לכן, כאשר אתם מזמינים דלתות בייצור אישי, רצוי במקביל שתבררו על האופציה של התקנת צילינדרים ומנעולים חדשים אצל המנעולן הקרוב למקום מגוריכם. מנעולנים רבים עוסקים בין היתר בשיווק והתקנה של צילינדרים ומנעולים חדשים ומחזיקים דגמים רבים של החברות אשר מפסקות את פתרונות הנעילה המתקדמים בשוק. בדרך כלל אצל המנעולנים בחנויות תוכלו למצוא קשת רחבה של מוצרים שכוללת צילנדרים ומנעולים חדשים בסיסיים יותר אך גם יוקרתיים ומתקדמים יותר.

מה התהליך שעלינו לעשות?

ראשית עליכם לבחור את הדלת אותה אתם רוצים עבור הכניסה לבית שלכם וגם עבור חדרי השינה, המקלחות והשירותים, לאחר שבחרתם את הדלתות וודאו עם הנגר שאצלו ביצעתם את ההזמנה את המידות של החורים לצילינדרים ולמנעולי הדלת, ואיתם תלכו למנעולן הקרוב למקום מגוריכם. לאחר שהגעתם אל המנעולן עם המידות הנדרשות הוא יציע לכם מגוון רב של אפשרויות ופתרונות נעילה לדלת הכניסה של הבית וגם לדלתות הפנים.

לאחר שבחרתם את המנעולים אותם אתם רוצים לדלתות הבית שלכם עליכם לוודא שהוא זה שיתקין אותם כאשר הדלתות שהזמנתם יהיו מוכנות ויגיעו מן הנגרייה. המנעולן או איש מקצוע אחר מטעמו בעל הכשרה של מנעולן יגיע אליכם הביתה להתקנת הצילינדרים והמנעולים החדשים ויוודא במקום לאחר שהדלתות מוכנות שהמנעולים אכן מתפקדים כשורה. חשוב מאוד לוודא כי התהליך נעשה בצורה הזו ומערב בשלב התכנון גם את הנגר וגם את המנעולן על מנת למנוע מקרה בו המידות לא יהיו נכונות והמנעול לא יכנס לדלת או הלשון של המנעול לא נכנסת בצורה טובה למשקוף וכדומה.