דמיינו לכם את הסיטואציה הבאה. אתם מגיעים הביתה אחרי יום ארוך, לחוץ ומתיש בעבודה וכל מה שאתם רוצים זה להיכנס הביתה. אתם מכניסים את המפתח פנימה למנעול אבל להפתעתכם, המנעול לא מסתובב והוא פשוט תקוע. למי תפנו במצב כזה? מה תעשו? איך תטפלו בבעיה וכמה שיותר מהר כדי שתוכלו להיכנס הביתה ולהתקדם? אז במאמר הבא רצינו לתת לכם את המידע לגבי מנעולן מוסמך. אז מנעולן מוסמך הוא מנעולן אשר עבר קורס מקצועי ומקיף.

מנעולן מוסמך הוא מנעולן שניתן לו האישור לפרוץ דלתות במקרה הצורך, להחליף מנעולים מכל הסוגים, לפרוץ רכבים, לייצר עבורכם מפתח חדש לרכב כולל הקידוד של האימובילייזר, לפרוץ לכספת שלכם בבית ולמעשה הוא יכול לבצע עוד מגוון רחב של פעולות אשר קשורות לעולם המנעולנות. זו הסיבה שלפני שאתם בוחרים מנעולן לכל פעולה שלא תהיה, כדאי לבדוק שזה באמת מנעולן מוסמך שהשלים גם את הקורס וגם עבר בחינת הסמכה.

בנוסף, מנעולן מוסמך הוא מנעולן שיש לו את האישור של משטרת ישראל שמדובר באדם אמין שאתם יכולים לסמוך עליו. לצערנו, כמו בתחומים רבים אחרים, גם בתחום המנעולנות יש לא מעט חאפרים או אנשים שמרמים אנשים אחרים. בשונה מתחומים אחרים, כאן מדובר בבטיחות ובבטחון האישי שלכם ולכן אין להקל בבחירה של מנעולן ראש.

אתם ממש לא רוצים להגיע למצב שהזמנתם הביתה נוכל או גנב שבמקום לעזור לכם, ישכפל את המפתח שלכם ויעביר אותו הלאה. לכן לפני שאתם מזמינים מנעולן הביתה בקשו לראות שאכן יש לו את ההסמכה המתאימה, שיש לו תעודת יושר מהמשטרה והכי חשוב שהוא מבקש לראות תעודה מזהה לפני שהוא מתחיל את העבודה.