על פי חוקי מרפי, כל מה שיכול להשתבש, ישתבש בסופו של דבר, וזה כנראה יקרה ברגע הכי פחות מתאים, ועל כך כמעט כל אחד מאיתנו יכול לספר מספר סיפורים כאשר לפחות סיפור אחד יהיה על איך הוא נתקע מחוץ לבית ביום חשוב מאוד. כך למשל שמעתי אתמול סיפור מפיו של חבר טוב שמתגורר ברחוב ז'בוטינסקי בהוד השרון.
חברי מתאר איך לאחר שלקח את ילדיו מהגן ובית הספר חזרה הביתה הוא גילה שכלל אין בידיו את מפתחות הבית והוא כנראה שכח אותם במשרד שלו בתל אביב, אשתו כמובן הייתה בחו"ל לרגל עבודה ולכן הפתרון היחיד שנשאר בידיו היה לצלצל למנעולנים בהוד השרון, בכדי שיבואו לפרוץ את דלת הבית היות ולנסוע עם הילדים בשעת אחר צהריים מאוחרת לתל אביב, כאשר כל הכבישים פקוקים היה קצת פחות ריאלי.

חבר נוסף שגם הוא מתגורר בהוד השרון ברחוב הפרדס סיפר לי סיפור דומה שביום ראשון בבוקר ממש בזמן שתכנן יציאה לעבודה לפגישת הנהלה חשובה בחברה בה הוא עובד, גילה שמפתחות הרכב נמצאים בתוכו ולא נותרה בידיו כל ברירה אלא לצלצל לשירות מנעולנים בהוד השרון שיפרצו לו את הרכב, כך הוא יוכל לצאת לדרכו.
שירות מעל הכל
אז כמו שכבר ציינו, הרגע הזה בו אנו נעולים מחוץ לבית או הרכב יקרה תמיד ברגע הכי פחות מתאים ונוח. לרוב זה קורה בדיוק כאשר אנו צריכים לקחת את הילדים מהגן או ממהרים לפגישה בעבודה לכן חשוב מאוד שהשירות של המנעולנים בהוד השרון יהיה מהיר, מדוייק ומקצועי. לא נרצה שלזירה יגיע מנעולן שלא מבין דבר בפריצת מנעולים כאשר אנחנו ממהרים ולחוצים, לכן, חשוב מאוד שלמנעולן תהיה הכשרה מתאימה לפריצת מנעולים.
• מרדכי המנעולן – מתחייב להגיע אליכם תוך עשרים דקות מרגע הקריאה ופועל בהוד השרון והסביבה ומתמחה בפריצת דלתות, פריצת רכבים וכל מה שקשור למנעולים 050-3939319.
• קובי מנעולים – מנעולן בדרך רמתיים בהוד השרון, מתמחה בפריצת מנעולי רב בריח ופריצת כספות 1700-701300.
• ברק המהיר – מנעולן אשר מתמחה ברכבים ודלתות בהוד השרון והסביבה שזמין גם בשבתות ומבטיח להגיע אליכם תוך עשרים דקות 054-9317995.