יש הטוענים כי מחשבה מראש על סיטואציות מסויימות עלולה להפוך אותן לפשוטות יותר עבורנו, במיוחד אם זו סיטואציה מסובכת ומלחיצה שעלולה ליצור אצלנו מחסום מחשבתי, כזו שלא נצליח לחשוב מה כדאי לנו לעשות תוך כדי תנועה.

לכן מומלץ לחשוב על סיטואציות כאלה ואחרות מראש על מנת לעשות אותן קלות יותר עבורנו במידה והן קורות לנו. כך למשל חבר קרוב סיפר לי לאחרונה שהוא נתקע מחוץ לביתו בכפר סבא ברחוב הגליל לאחר שהוציא את שני ילדיו מהגן במקום אשתו אשר באותו זמן הייתה בנסיעת עבודה בחו"ל. הוא לא הצליח לזכור היכן המפתחות של הבית שלו, וכאשר צלצל למשרד שלו ולמסעדה שבה היה בפגישה בשלב מוקדם יותר של היום נאמר לו שהמפתחות לא שם.
מפה לשם, לא הייתה לו ברירה אחרת אלא ליצור קשר פורץ דלתות, ולאחר מספר נסיונות ליצור קשר עם מנעולנים בכפר סבא שלא היו זמינים או לא יכלו להגיע בשעה הקרובה, הוא הצליח למצוא מישהו שיכול להגיע אליו תוך כעשרים דקות.

יש לציין שבסופו של דבר הוא חיכה מחוץ לדלת עם הילדים שלו במשך למעלה משעה. אם למשל לאותו חבר היו בפלאפון מספר טלפונים של מנעולנים בכפר סבא שמתחייבים להגיע אל המקום תוך עשרים דקות, הסיטואציה הייתה יכולה להיות קצרה יותר ופחות מלחיצה עבורו.

פורץ רכבים בכפר סבא

פריצת רכבים הוא תחום שלא כל מנעולן בוחר להתעסק ולהתעמק בו, בעיקר לאור העובדה שצריך להיות בו מעודכנים כל הזמן, ללמוד ללא הפסקה וגם לאור העובדה שכל טעות קטנה עלולה לגרום נזק לרכב. לכן, מספר המנעולנים בכפר סבא שבוחרים להתעסק בפריצת רכבים הוא קטן יחסית מערים אחרות, ובדיוק בגלל זה אנו ממליצים לכם לשמור לפחות מספר אחד או שניים של מנעולנים שעוסקים בפריצת רכבים בטלפון הנייד שלכם במקרה ואתם צריכים פריצת רכב ברחוב ויצמן בכפר סבא.

אהוד מרקס – מנעולן בכפר סבא אשר מתעסק בפריצת דלתות ורכבים כמו כן בהחלפת כל סוגי המנעולים ומבטיח מחירים נוחים 050-5338828.

מרדכי איס – פורץ דלתות דירות ומחליף מנעולים ודלתות מכל הסוגים, מתחייב להגיע תוך 20 דקות, יצא צדיק בתכניתו של חיים הכט 050-3939319.

אייל מנעולן בכפר סבא – פורץ דלתות של דירות, רכבים, מחליף צילינדרים בכפר סבא והסביבה, פעיל 24 שעות ביממה 053-2971444.