נתקעתם מחוץ לבית ברחוב הברוש בקרית גת? מה חשוב לכם כאשר אתם מחפשים מנעולנים בקרית גת שיפרצו לכם את דלת הבית?

• אמינות – האמינות במקצוע המנעולנות מתחלקת לשניים, כאשר ראשית הדבר שחשוב מאוד ללקוחות הוא שהמנעולן לא ינצל את עמדתו לרעה. מה זה אומר ניצול עמדתו לרעה? למנעולן למעשה ישנה גישה לדבר הכי חשובים בחיים שלנו כאשר הוא מתעסק במפתחות הבית שלנו ויכול ליצור לעצמו עותק של המפתחות ולפרוץ לבית שלנו או למכור את המפתח לגנבים אחרים, כאשר אותו דבר תקף לגבי מפתחות הרכב שלנו כאשר אנו באים לקודד מפתח לרכב או לשכפל מפתח לרכב. הנדבך השני קשור לאמינותו האישית בנוגע לתקלה שבגינה קראנו לו. מנעולן יכול לנצל את הקריאה ולהמציא תקלה חמורה יותר ממה שבאמת יש לנו במנעול או בדלת ולגבות מאיתנו מחיר גבוה יותר כמו שאנו רואים לא פעם בתוכניות טלוויזיה שבודקות את אמינותם המקצועית של בעלי מקצוע.

• מקצועיות – מקצועיותם של מנעולנים בקרית גת חשובה לנו לא פחות מאמינותם היות ולא היינו רוצים שמנעולן שלא למד את המקצוע יתעסק עם פריצת דלת הרכב שלנו או דלת הבית שלנו ויסב לה נזק, במיוחד אם מדובר בדלת של רכב יוקרה. מנעולנות רכב ובית זהו מקצוע שיש בו חידושים מידי שבוע ולכן על המנעולן להיות מעודכן בשיטות נעילה חדשות ובהתאם לכך שיטות פריצה חדשות. ישנם סמינרים וקורסים רבים שבמסגרתם מנעולנים מעדכנים את הידע המקצועי ומרעננים טכניקות ושיטות שבהם משתמשים בחיי היום יום בעבודה.

• דייקנות – כאשר אנו נעולים מחוץ לבית, שזוהי סיטואציה לא נעימה ומלחיצה מאוד, הדבר היחיד שאנו רוצים הוא להכנס חזרה הבית, ויפה שעה אחת קודם. לכן, במידה ומנעולן אומר לנו שתוך חצי שעה או שעה הוא יכול להיות אצלנו אנו מצפים ממנו שיעמוד בלוח הזמנים שהוא קבע איתנו.

מנעולנים אשר נותנים שירותי מנעולנות בקרית גת

אביב דלתות ומנעולים – שירותי פריצת רכבים ודלתות, שדרות העצמאות 64 קרית גת, 08-9334245.
רפי מנעולים – שירותי מנעולנות בשדרות מלכי ישראל 159 קרית גת, 052-2706746.
י.ס. פריצות ומנעולים – שירותי מנעולנות ופריצה בקרית גת והסביבה, 052-8822515.