post

לפני מספר ימים חוויתי את אחד הבקרים הגרועים ביותר שיכול אדם לחוות. כמו כל בוקר שמתחיל לא טוב, השעון המעורר שלי לא צלצל, ספק אם זה היה באשמתו וספק אם באשמתי ששכחתי לכוון אותו בלילה שלפני אבל זה כבר לא כל כך משנה מי אשם ברגע שלא קמנו בזמן. הילדים כמובן גם כן לא התעוררו בזמן היות ואני הוא זה שמעיר אותם כל בוקר ומכין אותם לבית ספר ולגן. אז אחרי שהבנתי שהילדים יאחרו לבית ספר ולגן ואני כבר אאחר לעבודה התחלתי בהכנות של הבוקר, ההכנות כללו ארוחות בוקר לילדים וכמובן גם הייתי צריך להלביש אותם. לאחר שכולם היו מוכנים עליתי מהר על חליפה חדשה, לגמתי קצת מהקפה של הבוקר שהכנתי לעצמי והוריתי לילדים שהולכים שיחכו לי ברכב בזמן שאני מחפש את מפתחות הבית והרכב.
הילדים הלכו לדרכם וחיכו ליד הרכב בחנייה שלנו שצמודה לבית בזמן שאני עדיין בבית מחפש את המפתחות. לאחר כחמש דקות שאני מחפש וכמובן לא מוצא כלום, אני מחליט ללכת להעיף מבט בתוך הרכב אולי שכחתי אותם בתוכו. כאשר הגעתי לרכב הבן שלי הגדול כבר סיפר לי שהוא רואה את המפתחות של הרכב בתוך האוטו, ואכן לאחר הצצה קלה גיליתי ששכחתי אותם בתוך הסוויץ'.

מנעולן רכב אקספרס

לאחר שהבנתי שאני בצרות עוד יותר גדולות ממה שחשבתי, והאיחור שלי ושל הילדים שלי הולך להיות עוד יותר גדול ממה שתיארתי לעצמי בתחילת הבוקר, החלטתי להרים טלפון לאמא שלי שגרה לא רחוק מאיתנו ולבקש ממנה טובה שתקפיץ את הילדים לבית ספר ולגן היות ואם נחכה בבית כולם, הם עלולים לאחר ביותר משעה למוסדות הלימוד במקום איחור של כמה דקות בודדות.
אמא שלי הגיעה מהר לקחת אותם ותוך כמה דקות הם כבר היו במוסדות הלימוד שלהם. אני מצידי התחלתי לחפש מנעולן רכב שיגיע לחלץ אותי. המנעולן הראשון שצלצלתי אליו וסיפרתי לו שהמפתח ננעל בתוך האוטו אמר שתוך רבע שעה הוא מגיע אליי הביתה ולמזלי כך היה. הוא ביקש לוודא שזהו אכן הרכב שלי ופרץ את הרכב תוך מספר דקות בלי כל בעיות. לאחר מכן הראיתי לו את מסמכי הרכב שהיו בתוכו על מנת שהוא יוודא שזהו אכן הרכב שלי.