כאשר מדובר במפתח הפותח את ביתנו או בית העסק שלנו, עלינו להיזהר. בעבר, כדי לשכפל מפתח של רב בריח, כל מה שהיינו צריכים לעשות הוא לגשת לדוכן או חנות שבה יש מכונה שמשכפלת מפתחות. לכן, היה מאוד מסוכן להשאיר מפתחות אצל אנשים זרים שהיו יכולים פשוט לגשת לדוכן רגיל ולשכפל לעצמם מפתח. זה היה די פשוט וקל, לכן אם מישהו היה מצליח להשיג את המפתח שלנו, הוא יכול היה לשכפל אותו וזה לא משנה אם המפתח בבעלותו או לא.

היום, מכיון שבשנים האחרונות יש עליה אדירה בכמות הפריצות בישראל, קיימת טכנולוגיה מתקדמת שבאמצעותה לא ניתן לשכפל מפתח של רב בריח ככה סתם. כל מי שמחליף היום למנעול חדש של רב בריח, מקבל ביחד עם חמשת המפתחות כרטיס מיוחד. רק באמצעות הכרטיס הזה, אפשר לבצע שכפול של המפתחות שלנו. הכרטיס בעצם מוכיח שאתם בעצם הבעלים של המנעול ולכן אף אחד חוץ מכם לא יכול לעשות את זה. ככה אנחנו משיגים בקרה מלאה וגם אם נניח השארנו את המפתח לעוזרת, לבייביסיטר או לכל אדם אחר שאנחנו לא סומכים עליו במאה אחוז, אנחנו יודעים בוודאות שהוא לא יכול לשכפל את המפתח.

זה בעצם מאפשר לנו להימנע ממצב שכל אחד יכול לקחת את המפתח שלנו ולשכפל אותו. רק למי שיש את הכרטיס עצמו יכול לשכפל את המפתח וככה אנחנו בעצם מקטינים בצורה משמעותית את הסיכוי שמישהו ישיג מפתח לדלת הבית או בית העסק שלנו. יחד עם זאת, חשוב לדעת שאם אתם משכפלים את המפתחות שלכם מכל סיבה שהיא חשוב שזה יהיה במקום מוסמך ומקצועי המתמחה בשכפול מפתחות של רב בריח ולא ללכת לכל אחד שטוען שהוא משכפל מפתחות.