הבית שלנו אמור להיות המקום הבטוח ביותר עבורנו. יחד עם זאת, למרות הטכנולוגיה המתקדמת בתחום המנעולים, עדיין אחוז הפריצות בישראל רק עולה עם השנים. המנעול נתקע כל הזמן? המפתח נתקע בתוך המנעול? פרצו לכם הביתה? עוברים דירה? אם החלטתם להחליף את המנעול הישן בחדש מכל סיבה שהיא הנה שלושת המנעולים הקשים ביותר לפריצה.

מנעול מסוג AIR KEY

מנעול סופר מתקדם מבחינה טכנולוגית. יש לו מנגנון הגנה מיוחד וניצרה מסתובבת שמונעת פריצות שקטות. המערכת של המנעול הזה פעולת באמצעות סוללות ולכן היא לא קשורה למערכת החשמלית של הבית. את המנעול ניתן לנעול ולפתוח באמצעות אפליקציה. למערכת יש יכולת לשמור את עשרת אלפים הכניסות האחרונות שנעשו בבית או בבית העסק שלכם.

מנעול LOCXIS

מדובר במנעול של חברת רב בריח הנחשב לאחד המנעולים הכי בטיחותיים ומתקדמים היום בשוק. הוא מסייע להקטין את הסיכוי לפריצה בעשרות אחוזים. לא ניתן כמעט לפרוץ מנעול זה לא על ידי העתק צילינדר ולא על ידי פריצה שקטה. הוא עשוי מפלדה חזקה הנמצאת בתוך הצילינדר.

מנעול ג‘ואל

נקרא גם מנעול חבוי והוא מתאים לדלתות פלדה או דלתות רגילות. קשה מאוד לפרוץ אותו משום שכאשר נועלים אותו הוא נועץ שלושה מוטות פלדה שנכנסים ישירות לתוך משקוף הדלת, ממש כמו שמתבצע בכספת. אפשר להוסיף את המנעול הזה גם למנעול קיים.

לסיכום, אם אתם רוצים לשמור על ביתכם, על הרכוש שלכם ולהרגיש בטוחים, מומלץ לבחור במנעול מתקדם מבחינה טכנולוגית ולוודא שמתקין אותו מנעולן שעבר הסמכה.