post

"מרבה נכסים- מרבה דאגות" אין בעל עסק, שלא מכיר את המשפט הזה, וכאשר הנכסים העסקיים משמשים גם כמקור הכנסה מרכזי, אנחנו נדרשים למערך אבטחה 360 מעלות, כזה המאפשר לנו לעקוב אחר הנכסים והרכוש מכל זמן ובכל מקום בעולם. מה כולל מערך אבטחה 360 מעלות, ואיך לעשות זאת נכון?

מה כולל מערך אבטחה 360 מעלות?

אבטחת הפתחים

מחסנים, האנגרים, חניונים, משרדים, חנויות וכל מרחב, בו מתקיימת פעילות עסקית דורש דלתות וחלונות, ואת אלה יש לאבטח.
הקפידו לבחור במנעולי צילינדר חזקים במיוחד, עקבו אחר ההעתקים של המפתחות שלכם, והחליפו צילינדר במקרה ובו קיים חשש לגניבה או נעשה ניסיון לפריצה. אין להקל ראש בכך!

אינטרקום ומערכות כניסה

עסקים, שנותנים שירות לציבור חשופים לתנועה ערה של העוברים והשבים, חלקם מוכרים, חלקם פחות. על מנת להבטיח את שלום העובדים והציוד שלכם, התקינו אינטרקום, המאפשר לכם לצפות באמצעות מצלמה ומסך המותקן על גביו בעוברים והשבים.
הקפידו, שקוד הגישה לבניין או לפתח החנות/ עסק שלכם, יהיה ידוע רק למורשי גישה בלבד- אתם והעובדים שלכם.
הוסיפו מנגנוני נעילה בטריקה על מנת להבטיח, שהדלתות יישארו מאובטחות בכל עת.

מצלמות נסתרות

במידה וקיים חניון בסמוך לעסק שלכם, או שאתם מעוניינים לתגבר את מערך האבטחה, הציבו מצלמות נסתרות בסמיכות לפתחים. תוכלו להיעזר במצלמות בעלות חיבור אלחוטי, לרשת האינטרנט שלכם, או במצלמות, שאינן פועלות על רשת.
רוב המצלמות הנסתרות כיום מאפשרות זמן הקלטה סביר, וניתן לסנכרן אותן עם המחשב, הטאבלט או הטלפון הנייד שלכם.
החיבור אליהם נעשה באמצעות חיוג טלפוני, ומאפשר לכם צפייה בזמן אמת במתרחש במרחב.

במקרים בהם מדובר בשטח גדול, או בציוד רגיש במיוחד, רצוי מאוד להתייעץ עם אנשי מקצוע, הבקיעים בנושא מצלמות אבטחה, כדי שאלו יוכלו ליצור לכם תכנית, שתכסה את כל השטח, ותבטיח את הביטחון שלכם.

נקודה חשובה נוספת, במקרים מסוימים, ניתן להציב מצלמות נסתרות, אך חשוב להשאיר מספר מצלמות גלויות לצורך התרעה.

אזעקות

אזעקה היא אמצעי קלאסי למיגון העסק, וניתן להציב אותה בסמוך לכל פתח גלוי. (לדוגמא: אם מדובר בסופר מרקט גדול, ניתן לחבר כל שער אל מערכת האזעקה המרכזית.
האזעקות מופעלות על ידי מספר טריגרים:
גלאי נפח- אשר יכולים לזהות תנועה ערה בחלל.
גלאים אקוסטיים- אשר יפעלו ברגע, שישמע קול במרחב.
גלאים מגנטיים- אשר אמורים לפעול ברגע, שקיים זיהוי לכניסה של אדם, שאינו מורשה.
גלאי זעזועים- אשר מופעלים במידה ומופעלת פעולה אגרסיבית כמו קידוח, ניסור, דפיקות פטיש בסמיכות לאזורים שקטים ומבודדים. (בדרך כלל אזורי כספות)

לסיכום, כיום באמצעות התקנת מנעולים איכותית, שילוב של מערכות אינטרקום ומצלמות כניסה, מצלמות אבטחה לרבות מצלמות נסתרות וגלויות וכן אזעקות ניתן להגיע לרמת אבטחה איכותית ונאותה של העסק שלכם.