post

האם הדלת נטרקה ואין לכם מפתח כדי להיכנס לדירה? האם צרור המפתחות שלכם אבד או נגנב? מחפשים מנעולן מוסמך ואמין לפריצת הרכב, לפריצת דלת הכניסה או לפריצת כספת ביתית? בכל בעיה ותקלה עם מנעולים, דלתות וכספות – מזמינים מנעולן מומלץ בחיפה ונהנים משירות מהיר ויעיל, מפתרונות מקצועיים וממחירי הוגן ושווה לכל כיס.

רגע לפני שאתם מתקשרים למנעולן שמצאתם באינטרנט יש כמה דברים שעליכם לבדוק ולוודא מראש. עליכם לזכור כי מנעולן מקבל גישה ישירה וחופשית לרכושכם הפרטי לכן חשוב להפעיל שיקול בדעת בבחירת המנעולן וכדאי לבקש המלצות מהסביבה הקרובה כדי לקבל החלטה נכונה ושקולה.

מה חשוב לבדוק לפני השמנת המנעולן?

כאשר נתקלים במצב ביש כמו מנגנון נעילה תקול, מפתח המסתובב על ריק, צרוב מפתחות שאבד או נגנב, או כל בעיה אחרת, ברוב המקרים אין מנוס ויש להזמין מנעולן, גם אם נקלעתם לעסק ביש באמצע הלילה או בסוף השבוע. יחד עם זאת, אין למהר ולקרוא למנעולן הראשון שמצאתם בגוגל או בפייסבוק.

הדרך הנכונה והיעילה ביותר לבחירת מנעולן מומלץ בחיפה, בקריות או בכל מקום אחר היא לבדוק את הדברים הבאים:

  • מנעולן מוסמך – יש הרבה מנעולנים בישראל, ביניהם יש גם לא מעט חאפרים מהם כדאי להיזהר. לכן, עליכם לוודא מראש כי אתם בוחרים מנעולן מוסמך ומנוסה.
  • אישור מהמשטרה – חשוב לבחור רק מנעולן מומלץ המציג בפניכם אישור ממשטרת ישראל (תעודת יושר), המנעולן מקבל גישה חופשית לרכוש שלכם ואין להקל בכך ראש.
  • מקצועיות – מומלץ לקרוא באתר של המנעולן מהם תחומי ההתמחות שלו, ותק בענף וכדאי לעיין במכתבי המלצה מלקוחות שונים. יש לבחור רק מנעולן מקצועי ומנוסה.
  • יושרה ואמינות – מנעולן מוסמך ומקצועי מחזיק באישור מהמשטרה ומספק שירות בשקיפות מלאה וביושרה. כך לדוגמה, מנעולן מקצועי ידרוש מכם להציג תעודה מזהה והוכחה כי אתם בעלי הרכב או הדירה.
  • חלפים איכותיים – מנעולן ישר ואמין יחליף צילינדר וחלקים אחרים במיומנות גבוהה, הוא יציג בפניכם את החלק החדש ארוז בקופסה או באריזה אחרת כדי להוכיח כי הוא משתמש רק בחלפים איכותיים, חדשים ומקוריים, כמו כן הוא יספק לכם כתב אחריות על החלק שהוחלף, ומעבר לכך אחריות על העבודה כולה.
  • תחומי התמחות – אם אתם זקוקים לשירות פריצת רכב, לפריצת כספת בבית או לפריצת מנעול תיבת הדואר – עליכם לוודא כי המנעולן מסוגל לבצע את העבודה וכי יש לו ידע וניסיון בתחום זה.
  • שירות איכותי – כדאי להתרשם מרמת ומאיכות השירות של המנעולן כבר בשיחת הטלפון.
  • זמינות גבוהה – ברוב המקרים עלינו להזמין מנעולן כאשר אנו נמצאים תחת לחץ רב, לכן יש לוודא כי המנעולן זמין ויכול להגיע תוך זמן קצר כדי לסייע לנו, לפתור את הבעיה ולאפשר לנו לחזור לשגרת החיים במהירות.
  • מחיר הוגן – מומלץ לעיין במחירון הממוצע בענף כדי להשוות את הצעת המחיר של המנעולן למחירי השוק.