post

כיום כמעט לא ניתן למצוא בניין שאין לו אינטרקום ומערכות כניסה מתקדמות. מערכות אלו התפתחו מאוד עם השנים כאשר אם נסתכל כארבעה עשורים אחורה בזמן נזכר כולם שהכניסה לבניין משותף תמיד פעלה באמצעות מפתח בלבד. בשנות ה-70 בניינים חדשים שנבנו הוסיפו את האינטרקום בתור מערכת כניסה שמתבצעת על ידי קשר בין האורח שממתין בכניסה לבין הדייר שנמצא בתוך הדירה. מערכת זו נחשבה באותם ימים לחידוש משמעותי בתחום האבטחה של הבניינים אך אם מסתכלים עליה כיום היא נחשבת למיושנת. החידושים האחרונים מאפשרים לדיירים כניסה לבניין דרך צ'יפ RFID שפותח את דלת הבניין במקום מפתח, בעוד שלאינטרקום נוספה אופציה של מצלמה, שבאמצעותה יכול הדייר לראות את מי שעומד ליד האינטרקום ולוודא שזהו אכן האורח שלו לפני שהוא פותח לו את הדלת והוא לא פותח את הדלת לגורם בלתי רצוי.

היתרונות של אינטרקום בכניסה לבית או לבניין

בראש ובראשונה האינטרקום ומערכות הכניסה לבית מעניקות לנו בטחון אישי שכן אנו יודעים שהכניסה לבניין שלנו תמיד נעולה ומאובטחת על ידי מנעול שלא כל אחד יכול לפתוח. אותו ראש שקט יכול לאפשר לנו לישון בשקט שכן הכניסה לבניין עבור פורצים וגנבים הופכת למסובכת יותר, בנוסף בזמן הצהריים שאנו בעבודה והילדים שלנו בבית, אנו יודעים שפרט לדלת הבית ישנה עוד דלת נעולה בכניסה לבניין שמגנה עליהם מפני אורחים לא רצויים. בנוסף מערכת שמשלבת בתוכה מצלמה יכולה להסיר עוד דאגה מליבנו כפי שכבר ציינו קודם לכן, אם נרגיל את ילדינו להסתכל במצלמה לפני שהם פותחים את הדלת, ואם הם אינם מזהים את הדמות שצלצלה בדלת לא לפתוח.

אינטרקום בכניסה לבית פרטי

מערכות בקרת הכניסה והאינטרקום לא רק מיועדות לבניינים פרטיים אלא גם לבתים פרטיים המעוניינים ליצור חיץ בין הרחוב לבין השטח של הגינה ועד הכניסה לבית. בבתים פרטיים נוהגים להתקין מספר אינטרקומים ברחבי הבית, כלומר בקומת הקרקע ובקומה העליונה, או במספר חדרים שונים על מנת שלא נצטרך להגיע לדלת הכניסה על מנת לפתוח לאורחים שלנו אלא נוכל לפתוח להם ממספר נקודות ברחבי הבית.

מרחבי הרשת:

השכרת רכב – עם שלמה סיקסט

רכב למכירה – בחרו לכם רכב חדש מתוך צי עצום של כלי רכב

מכונת קפה מקצועית – חובה במשרד שלך

טיולי משפחות וטיול מאורגן לסין – חוויה לכל המשפחה!

מכונת קפה ביתית – חוויית קפה מנצחת