אין דבר יותר מפחיד מהרגע הזה שגיליתם שפרצו לכם הביתה. הדברים לא איפה שהשארתם אותם, יש דברים על הריצפה, דלתות של ארונות פתוחות ועוד מגוון תיאורים רחבים המעידים על פריצה לבית. בין אם זה קרה לכם בעבר ובין אם לא, הפחד קיים ולא משנה אם עברתם כזו חוויה. לכן, כשזה מגיע לבית שלכם, יש דברים שתרצו לעשות בכדי למנוע את הפריצה הבאה דווקא לבית שלכם.

הנה 4 דברים שתוכלו לעשות בכדי למנוע פריצה בבית שלכם-

עקבו אחר הבית שלכם

גם אם אתם בבית וגם אם אתם לא, אתם רוצים שיהיה מי שיקליט את המתרחש בזמן שאתם לא שם כדי להשגיח. כך, גם אם אתם ישנים תוכלו להיעזר במצלמות מעקב או מצלמות נסתרות שיתנו לכם את 'שומר הראש' שאתם צריכים בכדי לתעד את המתרחש. כך, אם עובר אורח לא צפוי מתקרב אל השטח שלכם או כבר בשטח שלכם, המצלמות יהיו שם בכדי לתעד את פניו ואת מעשיו. ישנם פורצים שנוטים לעשות תצפיות על הבית או להסתובב סביבו כדי להבין מהיכן להיכנס אליו. תוכלו לזהות זאת בעזרת המצלמות ולהיות מוכנים לניסיון הפריצה שלו.

התקינו אזעקה

התקנת אזעקה היא חיונית בעיקר עבור בתים פרטיים. כמובן שאם יש לכם דירה בבניין ואתם מעוניינים באזעקה ההמלצה עדיין תהיה לעשות אותה, אך בתים פרטיים מצריכים השגחה רבה יותר מאשר דירה בבניין דירות. בעזרת אזעקה והנקודות בהם מותקנים החיישנים שלה, תוכלו לוודא שלא מתקיימת תנועה לא רצויה בבית שלכם בזמן שאתם לא נמצאים בו. במידה ופורצים לכם הביתה, החיישנים יפעילו את האזעקה מה שיגרום לפורצים או לברוח או להיתפס על ידי המוקד בעירכם.

התקינו אינטרקום ומערכת כניסה

כמו שהתקנתם מצלמות נסתרות שעוזרות לכם להיות בבית שלכם בכל עת ולמעשה מתפקדים כ'שומר הראש' שלכם בזמן שאתם לא שם, הרי שאתם צריכים 'שומר ראש' שיתפקד גם כאשר אתם בבית. לכן ההמלצה תהיה להתקין מערכת כניסה ואינטרקום. כך, אם מישהו מעוניין להיכנס אל השטח שלכם, הוא יהיה חייב לתקשר איתכם עוד מחוץ לשטח. הדבר ייתן לכם את האפשרות לבחור האם להכניס את הלוחץ על האינטרקום או לא.

התקינו סורגים

בטח הבנתם שהטכנולוגיה עוזרת רבות כאשר מדובר באבטחת הבית. כלי המעקב הטובים ביותר הם אלקטרוניים ומצריכים חשמל. בהתקנת סורגים אתם למעשה חותמים את העסקה. מעטים מאוד הפורצים, אם לא קיימים בכלל, שיתאמצו גם להתחמק ממצלמות המעקב שלכם, גם מהאזעקה שלכם וגם להתאמץ בכדי לנסר את הסורגים שלכם ואת כל זה מבלי לעשות רעש כלל.

בשורה התחתונה?

כל התקנה כזו שתעשו בכדי להבטיח בית שקט מפריצות, לחלוטין תחזיר את עצמה. רק חשבו על ההון אשר עשוי היה להיגנב מכם ותגלו שההגנה הזו מאוד משתלמת.