post

לא מעט אנשים מחזיקים נשק חם בביתם. ישנם אנשים שמחזיקים נשק חם בבית בשל העובדה שהם צריכים במסגרת עבודתם לשאת את הנשק איתם לאורך כל היממה, ישנם אנשים שיש להם אישור לנשק בשל עבודה מסוכנת שהם עוסקים בו או ישוב מחוץ לקו שהדרך אליו לא פעם מסוכנת ועוד. אם יש לכם נשק חם אתם בוודאי יודעים כי המטרה בכלי נשק בכלל ובנשק חם בפרט היא לשמור על הזמינות בהישג יד כל שניתן שכן, בסופו של דבר מרבית האנשים מחזיקים את נשק לצורך הגנה עצמית. חשוב מאוד לשאת את הנשק עליכם בכל פעם שאתם יוצאים מהבית ולאחסן אותו בצורה נכונה ובטוחה בכל פעם שאתם מגיעים לבית. בסופו של דבר, אתם בוודאי לא רוצים שהנשק שלכם יגיע לידיים הלא נכונות ועל כן, יש להשאיר את האקדח במקום שרק לכם תהיה גישה אליו.

המיקום של נשק חם בבית

כיום ניתן למצוא לא מעט כספות קטנות ביתיות אשר כל מטרתה היא לייצר מקום בטוחה לאקדח ולעיתים אפילו לשני אקדחים, יחד עם מחסניות, פנס ולעיתים גם אמצעי קשר כלשהו כגון: מכשיר סלולרי נייד או מכשיר קשר. הכספות המדוברות מופעלות על ידי קוד ספרתי בין 4 או 5 תווים, בהתאם לטביעת האצבע האישית של האדם ועוד. ניתן להתקין את הכספות הללו במקומות מוסתרים שונים בבית והן בהחלט עושות את העבודה הטובה ביותר של מניעת גישה מגורמים לא מורשים ומצד שני, מאפשרת למורשים גישה מהירה לאקדח.

אם החלטתם ללכת על כספת לאחסון נשק חם בביתכם, חשוב מאוד שתדעו כי לא כדאי לרכוש כל כספת באשר היא. ההיצע כיום בתחום הוא גדול ועל כן, חשוב מאוד לרכוש את הכספת בצורה נכונה ותואמת לכלל הצרכים שלכם.

אם אתם מוצאים את עצמכם חוששים לאחסן את הנשק בביתכם, גם בתוך כספת ייעודית, כדאי מאוד שתכירו את האופציה של הפקדתו במתחם כספות ייעודי.

מדוע כדאי לאחסן נשק דווקא במתחם כספות ייעודי?

כאמור, הדרך הטובה ביותר לאחסן נשק כיום היא במתחם כספות ייעודי שסטנדרט הבטיחות שלו גבוה מאוד ואין משתווה לו. יש לבחור במתחם שבו יש אפשרות לבקר ללא הגבלה בכספת ולאחסן בה נשחק יחד עם פריטים יקרים אחרים או פריטים שאתם מעוניינים לשמור בהישג ידיכן הבלעדית. בין אם מדובר על כסף מזומן, דיסק  און קי עם קבצים חשובים, יצירות אומנות ועוד.

חשוב לדעת כי מבחינת האבטחה של המקום, מדובר במנגנוני אבטחה איכותיים והכי טובים שיש. הכניסה למתחם עצמו היא למורשים בלבד, בכל יום ובכל שעה ביממה. הכספות שבהן מאחסנים את הפריטים היקרים והחשובים לרבות נשק הן חסינות לאש וכן מספקות הגנה מפני מים. השילוב בין האבטחה האנושית לבין למערכות מתקדמות שפועלות בטכנולוגיה חכמה היא הבחירה האידאלית כאשר מחפשים מקום אחסון שיעניק לכם את השקט הנפשי כאשר אתם מאחסנים  את הנשק שלכם בו.

מעבר לעובדה שיש שומר חמוש ששומר על המקום, ישנן גם מערכות ממוחשבות המיועדות לצורך זיהוי הפנים של בעל הכספת או סריקת האצבע שלו. כל אדם שבוחר בדרך זאת לשמור את הנשק שלו, יקבל כרטיס קרבה חכם שיעניק לו גישה מבוקרת לכספת. כמו כן, המתחם לרוב יהיה מאובזר במערכות שיהיו מסוגלות למדוד עומסים, לזהות רעידת אדמה, דליפה של מים, קצר חשמלי ועוד מגוון סוגי בעיות שיכולות לפגוע בכספות.

במקרים רבים אחזת נשק בכספת ביתית זה לא דבר ריאלי שכן, הדבר יוצר אווירת מתח בבית בשל החשש שהילדים בבית יצליחו להגיע לנשק למרות שהוא מאוחסן בכספת, שפורצים שיפרצו לבית ייקחו את הכספת יחד עם הנשק או יצליחו לפרוץ את הכספת ועל כן, אין ספק שאחסון נשק ביתי במתחם כספות ייעודי מומלץ ובטוח זה הדבר הטוב ביותר.