post

לא רבים יודעים זאת, אך החלפה של צילינדר בדלת בכל כמה שנים הינה חשובה מאוד, ולא משנה איזה סוג של דלת יש לכם. כחלק מהתחזוקה של הדלת, ומהשמירה על בטיחות הבית ובני המשפחה שלכם, חשוב מאוד בכל כמה שנים לבצע החלפה של צילינדר על ידי איש מקצוע מומחה בתחום.

למה זה כל כך חשוב? אבטחה במרחב האישי חשובה מאוד ביטחון של בני הבית, כיום יש מספר גורמים שהימצאותם מגבירה את תחושת הביטחון באופן משמעותי כגון: מצלמות אבטחה, סורגים וצילינדרים חזקים ומתוחכמים בדלתות הפלדה..

רבים בטוחים כי החלפה של הצילינדר נחוצה רק במקרים בהם המפתח אבד או שיש תקלה, אך זה כלל לא נכון. גם במקרה והצילינדר תקין לחלוטין כדאי מאוד לבצע החלפה שלו בכל כמה שנים. חשוב להבין כי הטכנולוגיה המתקדמת של היום מובילה לכך שבכל כמה שנים התחום משתנה לחלוטין, וצילינדר בדלת בת 5 שנים כבר יהיה מיושן והרבה יותר קל לפריצה לעומת צילינדר חדש יותר. כך, אם אתם רוצים לשמור על הבטיחות בבית שלכם, אתם לא חייבים להחליף את הדלת כולה אלא רק את הצילינדר עצמו.

האם כדאי לבצע החלפת צילינדר גם בדירה חדשה?

חשוב לציין כי כדאי לבצע גם החלפה של צילינדר בדירה חדשה אליה אתם עוברים. אם היו גרים דיירים בדירה הזו לפניכם, ואתם רוצים את השקט הנפשי להיות בטוחים כי אתם היחידים שמחזיקים במפתח, זה הפתרון. בנוסף, אם אתם עוברים לדירה חדשה לחלוטין מקבלן, או שתדרשו להיות נוכחים במקום בזמן התקנת הצילינדר ולקחת את כל המפתחות בכדי למנוע אפשרות שכפול, או שתבצעו החלפה מיד לאחר המעבר אל הדירה כדי להיות רגועים.

מי יכול לבצע החלפת צילינדר?

בכדי לבצע החלפה של צילינדר בדלת, אתם חייבים לפנות אל בעל מקצוע מומחה אשר מכיר את הדלת שלכם, את הסוג והדגם שלה ויודע כיצד לבצע את ההחלפה של הצילינדר בצורה הטובה ביותר.

כיצד לבחור מנעולן?

כאשר אתם בוחרים מנעולן שימו לב לבדוק היטב את הוותק שלו בתחום, בדקו את הניסיון שלו, בדקו את העבודה שלו, המלצות וחוות דעת מלקוחות קודמים וכל מה שאתם יכולים לעשות בכדי להיות בטוחים כי הוא יוכל לבצע את ההחלפה של הצילינדר בצורה הטובה ביותר. אל תתפשרו על בעלי מקצוע שהם לא מספיק מנוסים או מקצועיים רק בכדי לקבל הצעת מחיר זולה יותר – זה לא ישתלם לכם לטווח הארוך וההפך, זה עלול לעלות לכם ביוקר כאשר תצטרכו להזמין בעל מקצוע נוסף לתיקון של הנזק שהם יצרו או של ההתקנה הלא מקצועית.