post

מנעולן הוא אחד המקצועות היותר מבוקשים כיום בשוק, בעיקר מנעולן אשר מתעסק במגוון רחב של תחומים בתוך ענף המנעולנות. רבים חושבים שעיסוקו העיקרי של המנעולן הוא להיות בחנות שלו ולשכפל מפתחות, אך פני הדברים עבור מנעולנים רבים ממש אינם כאלה. מנעולן הוא מקצוע מאוד דינמי שבמסגרתו תוכלו למצוא מגוון רב של דברים במהלך שגרת היום יום שלכם בעבודה. על מגוון השירותים שאותם מעניקים מנעולנים ללקוחותיהם, תהליך ההסכמה למנעולן ועוד נספר לכם במאמר הבא.

מגוון השירותים שמוצעים על ידי מנעולנים

אז כפי שכבר ציינו, מנעולנים מציעים מגוון רב מאוד של שירותים, תלוי כמובן בסוג ההכשרה אותה הם עוברים, כאשר מנעולן אחד בוחר לבצע העמקה מקצועית בתחום אחד, בעוד מנעולן אחר יבחר להתמחות במגוון רב של תחומים. חלק מאותם תחומים מציעים ללקוחות של המנעולנים שירותי חירום כאשר בין היתר מדובר על פריצה לבתים במקרה של דלת טרוקה, פריצה לבתים במקרה של אובדן המפתח ועוד. שירותי פריצה לא כוללים רק פריצה לבתים ודירות בעוד וחלק מהמנעולנים בוחרים להתמחות גם בפריצה לרכבים אשר באה לתת מענה למקרים בהם שכחנו את המפתח בתור הסוויץ' של הרכב או במקרה שכמובן אבד לנו המפתח של הרכב ואנו לא נמצאים ליד המפתח הרזרבי. בנוסף מנעולנים רבים מציעים שירותים של התקנת דלתות כניסה ודלתות פנים, שירותים של החלפת צילינדרים, התקנת כספות ואפילו חלקם מציעים שירותים של התקנת אזעקות ואמצעי מיגון שונים לבית.

תהליך ההכשרה למנעולן

אז תהליך ההכשרה בתור מנעולן מתחיל דווקא במשטרת ישראל, מדוע דווקא במשטרת ישראל אתם שואלים? על מנת שתוכלו להוציא תעודת יושר. תעודת יושר מעידה על כך שלאותו אדם אין עבר פלילי והוא יכול לעסוק במקצוע המנעולנות שנחשב למקצוע רגיש עקב הגישה לחפצים אישיים ורגישים כמו מפתחות בית ורכב וכאמור לאור הידע הרב בנושא הפריצות אותו צובר המנעולן במהלך חייו, כך שלמעשה המשטרה קובעת מי רשאי לעסוק כמנעולן. לאחר כן כל שנותר לעשות הוא לבחור מכללה מתאימה בה תוכלו לרכוש את הידע על מנת להפוך למנעולנים.