post

מי לא מכיר את המשפט "ביתנו הוא מבצרנו". משפט זה הביא למצב בו הרבה אנשים מרגישים ביטחון גבוה בבית שלהם וחושבים שהם בטוחים מפריצות וגניבות. בפועל, גם הבית שלנו אינו בטוח מהכל וחשוב להקדים תרופה למכה ולהשתמש בשירות של איש מקצוע למיגון הבית.

על מנת להגביר את אמצעי המיגון בבית ניתן להשתמש בכמה דרכים, כאשר קיימות 2 אפשרויות מרכזיות:

  1. טכנולוגיה – ניתן להשתמש בטכנולוגיה ומערכות מתקדמות כגון מצלמות נסתרות, חיישני תנועה, שירות מוקד ושירות של חברת ביטחון. הטכנולוגיות המתקדמות נותנות פתרון מעולה אך החסרון בהן הוא שהן עוצרות את הגנב או הפורץ בשעת מעשה. החוכמה היא לגרום לפורץ או לגנב לא להצליח להכינס בכלל לבית בזכות קשיי מיגון הקיימים בבית.
  2. מנעולן – אחד היתרונות בשירות של מנעולן הוא שהמנעולן סורק את הבית, מתקין אמצעי מיגון סביב הבית כגון סורגים, צילינדר איכותי, מנעולים נוספים וכדומה. המנעולן יודע לגרום לגנב או לפורץ בכלל לא להיכנס לבית וזאת בזכות קשיים ומיגון איכותי מאד המנוע כניסה לבית.

מנעולן – שירות לפי מיקום גיאוגרפי

היום ניתן למצוא מנעולנים בקלות, פשוט חפשו בגוגל את המילה 'מנעולן' ותקבלו אלפי אפשרויות של מנעולנים המוכנים לתת לכם שירות. אממה, מומלץ להשתמש בשירות של מנעולן הקרוב ביותר לביתך. במידה ותזמין מנעולן על מנת לתת לך שירות מחוץ לאזור השירות שלו, אותו מנעולן יגבה עבור המרחק תשלום נוסף אך אם תחפשו מנעולן קרוב למיקום שלכם, תוכלו לחסוך את העלות  הנוספת הזו.

בנוסף, מומלץ להשתמש בשירות של מנעולן הקרוב לביתך בזכות העובדה שכך תקבלו שירות מהיר יותר. כל אחד יכול להבין שלהתקע בלי מפתח מחוץ לבית זה לא החוויה הכי נעימה וכל אחד היה רוצה שהיא תסתיים במהרה (במיוחד בחודשי יולי אוגוסט או ביום גשום) ולכן מומלץ להשתמש בשירות של מנעולם הקרוב לביתך. כך למשל אם אתם גרים באזור חיפה נסו לקבל שירות של מנעולן בחיפה, אם אתם מאזור השרון, נסו לקבל שירות של מנעולן בשרון וכן הלאה.

מתי נזדקק לשירות של מנעולן?

גם אם לא חוויתם זאת בעצמכם תוכלו לדמיין ולהבין שלהתקע מחוץ לבית ללא מפתח זו חוויה לא נעימה בכלל. בדיוק בגלל סיבות אלו נצטרך שירות של מנעולן. במקרים של אובדן מפתח, שבירת מפפתח בתוך צילינדר או צילינדר תקול נזדקק לשירות של מנעולן או פורץ מאושר על מנת שהם יפתחו את הדלת ויחליפו את החלפים הנדרשים.

בנוסף למקרים אלו ישנם מקרים נוספים שנזדקק לשירות של מנעולן. הכוונה פה למכרים פחות מוכרים או שגרתיים כגון מנעול תקול של כספת, מנעול חלוד של מקרר בשר, דלת של רכב שאינה נפתחת, מנעול של בית עסק שמסרב לשתף פעולה וכדומה. מקרים אלו הם מקרים רגישים יותר המתאימים יותר לעסקים ולכן חשוב להזעיק מנעולן מקצועי המאושר על ידי המשטרה.