post

בחדר העבודה, בארון או בקיר, בבית או במשרד, במידה ואתם רוצים לשמור על כסף ,כלי נשק יהלומים ודברי ערך שונים ומשונים, ללא ספק כספת היא פתרון המיגון הפשוט, היעיל והמדויק ביותר עבורכם.
אם אתם בוחרים את הכספת בצורה הנכונה היא תספק לכם הגנה מצוינת למשך שנים רבות קדימה.
החלטתם שאתם צריכים אחת כזו, קצת לפני שתיקחו החלטה, נשמח לעזור לכם להבין מהן האפשרויות העומדות בפניכם ואיך תשמרו על הטבעת, המסמכים הרגישים, האקדח או המזומנים.

אז לפני הכל, שלוש שאלות שנשאר לפני שנרכוש כספת:

  • בחירת גודל הכספת – מקום בוא נטמיע את הכספת
  • לפני שאתם מגיעים לחנות הכספות, דעו מה מתאים לכם ומה הם הצרכים שלכם.
  • במידה ויש לכם אמצעי הגנה נוספים בבית, בדקו האם ניתן לחברם לכספת

פתרונות רבים בתחום הכספות
אין ספק שישנו מגוון עצום של אפשרויות בכל הקשור לבחירת כספת, החל מכספות פשוטות עם מנעול או כספות עם כפתורים קפיצים ועד כספות אלקטרוניות או דיגיטליות.
המבחר כל כך גדול שהוא עלול לגרום לבלבול, על מנת שתוכלו לבחור את הכספת הנכונה ביותר עבורכם יש לעשות הגדרה לצרכים אותם אתם מחפשים ברכישת כספת. כך תוכלו להבין מה הכי נכון עבורכם, ואיזו כספת תעשה עבורכם את העבודה בצורה המדויקת ביותר.

האם יש צורך להגנה בבית ובמשרד
גם אם זה במשרד וגם אם זה בבית יש לנו שלל של דברים עליהם אנחנו רוצים ומחויבים לשמור עליהם.
כסף, הסכמי עבודה, סודות מסחריים ואפילו כלי נשק או סתם התקן זיכרון שאנחנו לא רוצה שיעלם, לכן ללא ספק נרצה להתקין במשרד כספת ברמה הטובה ביותר שתיתן לנו ביטחון אישי ברמה גבוה ביותר גם בבית נרצה כספת איכותית הרי יש לנו תמיד על מה לשמור, תכשיטים ומסמכים אותם הוצאנו מהמשרד ישנן מבחר רב של כספות ביתיות בעזרתם תכנו על הדברים החשובים לכם בכל רגע נתון.

נעלם לי הקוד- מה עושים?
כולנו מכירים את המצב הזה שאנחנו שוכחים קוד למשהו שנעלנו. אותו הקוד הפשוט והקבוע שבחרנו פתאום לא עובד והכספת שלנו לא נפתחת. למזלנו הרב ישנו פתרון לסיטואציה ממש לא נעימה זו, פורץ כספות אשר יגיע עד אליכם, בבית או במשרד ויעזור לכם לפתוח את הכספת ולהוציא את תכולתה במהירות ומקצועיות רבה. שימו לב שאתם מזמינים פורץ מוסמך ומאושר בעל רישיונות.