post

כולנו מקווים שלעולם לא ניקלע למצב בו נזדקק לשירותיו של פורץ מנעולים, עם זאת לכולנו סיכוי שווה להיקלע למצב זה. על מנת להבטיח כי במקרה ונזדקק לשירותיו, נדע היטב למי לפנות, כל שעלינו לעשות הוא להשקיע זמן קצר במציאת מנעולן אמין ומקצועי, ולשמור את פרטיו בארנק או במכשיר הסלולרי.

דגשים חשובים בבחירת מנעולן?

דבר ראשון, חשוב להבין כי מיומנותו ונסיונו של מנעולן הם כלים בהם אדם לא הגון עלול להשתמש כנגדנו. בעיקר כאשר מדובר במצב בו אנו פגיעים וחסרי אונים. לכן, חשוב לבחור בקפידה את בעל המקצוע אליו נפנה בעת צרה. הדבר החשוב ביותר אותו צריך לדעת בעת בחירת פורץ מנעולים, זה שהוא אמין ועבר הכשרה מסודרת מגוף מוכר והוא בעל תעודת מנעולן מטעם איגוד המנעולנים. כמו כן, פורץ מנעולים מקצועי חייב להיות בעל אישור משטרתי המתיר לו לבצע פעולה לא חוקית זו לבקשת הלקוח. לכן, בעת בחירת המנעולן יש לוודא כי אכן קיבל הכשרה מתאימה וכי הינו בעל נסיון, שיש ברשותו תעודת מנעולן ואישור משטרתי מתאים. דבר נוסף שיש לקחת בחשבון, הוא אזור פעילותו של פורץ המנעולים. מומלץ לבחור בעל מקצוע  הפועל בעיר מגוריכם ולא באזור נרחב, שכן הדבר יבטיח קבלת מענה מהיר ויעיל. לבסוף, מומלץ לבחור במנעולן שמציע את שירותיו בכל שעות היום והלילה, שכן אין לדעת מתי תזדקקו לעזרתו.

מהו תפקידו של פורץ מנעולים?

כאשר אנו פונים לפורץ מנעולים, אנו מצויים במצב של אי נוחות וחוסר אונים, כל שאנו רוצים הוא שיושיעו אותנו מהבעיה בצורה המהירה ביותר. עם זאת, חשוב לזכור כי על אף שפעולת פריצת המנעול היא לרוב קצרה ולא כרוכה בסיבוכים מיוחדים על פורץ מנעולים מקצועי להקדיש את הזמן הדרוש על מנת לאבחן את סוג המנעול אותו אתם מבקשים לפרוץ ואת הכלים בהם עליו להשתמש. כמו כן, מתפקידו של מנעולן טוב הוא להסביר לכם כיצד עליכם לטפל במנעול. אנשים רבים נזקקים לשירותיו של מנעולן בשל העובדה כי לא יחסו חשיבות מתאימה לאותות אזהרה של המנעול ויום אחד פשוט לא הצליחו להפעילו עוד. במקרים כאלה, ישמח פורץ מנעולים מקצועי להסביר לכם איך וכיצד משמנים את מנעול, לאילו בעיות יש לשים לב ומתי חשוב לבקש החלפת מנעול על מנת למנוע מצב בו אינכם יכולים עוד לפתוח את דלת ביתכם. במידה ונקלעתם למצב בו הינכם זקוקים לשירותיו של פורץ מנעולים ואינכם יודעים למי לפנות, בקשו המלצות מחברים או בני משפחה ובכל מקרה זכרו, בעת פניה לפורץ מנעולים שאינו מוכר לכם, לבקש לראות את תעודת המנעולן שברשותו ואת האישור המשטרתי המעיד על היותו פורץ מנעולים מקצועי.