post

האם דלת הכניסה נטרקה בגלל רוח חזקה ונותרתם בחוץ ללא מפתח? האם המפתח נשבר ואינכם מצליחים להיכנס הביתה? מנסים לפתוח את הכספת או להניע את הרכב ללא הצלחה? האם איבדתם את צרור המפתחות או שמפתחות הבית והרכב נגנבו מכם? רגע לפני שאתם מתקשרים למנעולן שהשאיר מגנט על הדלת כדאי שתדעו איך בוחרים מנעולן מוסמך ואמין, בלי לקחת סיכונים מיותרים וללא חשש ממחיר יקר.

איך בוחרים מנעולן מקצועי ומוסמך בקריות?

אם אתם גרים בקריות או בחיפה והסביבה, כמובן שאין טעם להזמין שירות מנעולן באזור המרכז או הדרום. כדאי להתמקד באזור המגורים ולחפש מנעולן בקריות המציע זמינות גבוהה ושירות מקצועי ויעיל. בדיוק כפי שאתם בוחרים בעלי מקצוע אחרים, לדוגמה טכנאי מכונת כביסה או טכנאי מזגנים, כך עליכם לנהוג בעת בחירת מנעולן מוסמך באזור הקירות.

חשוב להתייחס לפרמטרים הבאים כדי לבחור נכון מנעולן מוסמך ומקצועי:

  • ותק בענף – כדאי לבחור מנעולן מנוסה עם ותק בענף, לכן כדאי לבקר באתר שלו ולקרוא מידע אודות המנעולן והניסיון המקצועי שלו.
  • מקצועיות – כמו בתחומים אחרים, יש מנעולנים מקצועיים ויש גם חאפרים מהם כדאי להיזהר. כדאי לבקש המלצות, לקרוא חוות דעת, לבקר באתר האינטרנט של המנעולן, ורק אז לקבל החלטה ממי להזמין שירות.
  • אמינות – המנעולן מקבל גישה ישירה וחופשית לרכוש יקר הערך שלכם, לכן חשוב לוודא מראש כי יש לו אישור מהמשטרה, ועליו להציג את האישור בפניכם.
  • מחיר הוגן – מומלץ לבקש הצעת מחיר כבר בשיחת הטלפון, להשוות את ההצעה למחירון המומלץ אותו ניתן למצוא באינטרנט, ולמרות הלחץ בגלל המצוקה בה נמצאים לא חייבים להזמין את המנעולן הראשון אליו פונים.
  • זמינות – כדאי להזמין מנעולן 24/7 המציע זמינות גבוהה והתחייבות להגיע לבית הלקוח תוך 30-20 דקות, במיוחד במצבי חירום.
  • תחומי התמחות – חשוב לבדוק האם המנעולן מסוגל לפתור את הבעיה בדלת או במנעול הבית או הרכב, בתחום המנעולנות יש תחומים רבים כמו פריצת רכב, כספות, דלתות, תיבות דואר, תיקון והחלפת דלתות ומנעולים, שכפול מפתחות, קידוד שלטים ועוד.
  • הסמכה – יש הסמכות שונות בתחום המנעולנות, כדאי לבחור רק מנעולן מוסמך ומורשה ולא לחפש פתרונות זולים.

כדי לבחור מנעולן באזור הקריות כדאי לבקש המלצות מהסביבה הקרובה ולהיעזר בחוכמת ההמונים. כיום, בעידן האינטרנט, קל למצוא מנעולן זמין ומקצועי באזור המגורים, לכן חשוב לקרוא חוות דעת וביקורות על בעל המקצוע, להשוות מחירים ולשוחח עם המנעולן בטלפון כדי לבקש הצעת מחיר ולבדוק האם הוא מקצועי ואדיב.