post

שירות של החלפת צילינדרים לדלתות מתבצע בדרך כלל על ידי מנעולן מוסמך, כאשר לפני שאתם מזמינים את השירות יש לוודא שאכן מדובר במנעולן מוסמך ובנוסף עליכם לוודא שיש למנעולן תעודת יושר ממשטרת ישראל. החשיבות של תעודת יושר בעינינו היא חשיבות עליונה היות וזוהי הגושפנקא שלכם כי מדובר באדם אמין שעבר תחת זכוכית המגדלת של משטרת ישראל בטרם הפך להיות מנעולן.
הסיבה המרכזית שבעינינו תעודת יושר ממשטרת ישראל הינה דבר חשוב לאדם העוסק במקצוע המנעולנות היא העובדה שלאותו אדם גישה לדברים החשובים והעדינים ביותר בחיים שלנו, כמו למשל מפתחות הבית שלנו. תארו לכם מצב בו מגיע אליכם הביתה אדם אשר אינו נושא בתעודת יושר ממשטרת ישראל מכיוון שלא עמד בקריטריונים להוציא אחת שכזו, מבצע עבורכם עבודה של החלפת צילינדרים לדלתות הבית ושומר לעצמו עותק של המפתח החדש לבית שלכם. אתם בטוחים שיש לכם מפתח חדש ומתקדם לדלת הכניסה לבית וחשים בטוחים בזמן שאותו אדם יכול למעשה להכנס לכם לבית או למכור את המפתח לבית שלכם לפורצים.

מתי יש לבצע החלפת צילינדרים לדלתות?

אז בראש ובראשונה הסיבה המרכזית שבגינה אנו רואים אנשים מחליפים את הצילינדר בבית שלהם היא לאור העובדה שהצילינדר התקלקל. עם השנים יכול לקרות מצב בו המפתח כבר לא פותח בצורה חלקה את הצילינדר ועלול לעשות לנו בעיות בפתיחת הדלת או לעיתים אף להישבר בתוך המנעול.

מדובר במקרה קלאסי של עייפות החומר שאותו ניתן למנוע אם מקפידים לטפל בצילינדר על ידי שימון אחת לזמן מה ואף להחליף את כל הצילינדר אחת לכמה שנים. סיבה נוספת של החלפת צילינדרים שגם היא מאוד נפוצה היא שבר. לעיתים אנו עדים לכך שמפתח נשבר בתוך המנעול, תקלה שנפוצה מאוד גם כן בקרב מנעולים ומפתחות ישנים עקב עייפות החומר. לעיתים ניתן יהיה לחלץ את המפתח ולהמשיך להשתמש במנעול גם לאחר המקרה אך אנו ממליצים להתייחס למקרה כזה בתור נורת אזהרה ולהבין שככל הנראה הגיע הזמן להחליף צילינדר לדלת הכניסה לבית שלכם.