post

החלטתם לערוך שיפוץ נרחב בדירה, הצבעתם על הדברים אותם תרצו לשפץ, ערכתם סקר שוק ואף מצאתם קבלן מומלץ שיבצע את העבודות, מברוק! אך מה עכשיו? על אילו דברים אסור לוותר לאחר שיפוץ?

לעיתים, אין מנוס משיפוץ נרחב בבית או בדירה. המרצפות ישנות מאוד ודורשות החלפה או פוליש לבית, הקירות סדוקים ואיבדו מהצבע שלהם, הכיור אינו כתמול שלשום וזאת מבלי לדבר על המטבח שכבר חודשים רבים אינו כשיר לארח מוצרים המיועדים לאכילה, וגם ניקיון הפסח שעשיתם אינו עזר.

כל זאת מוביל אתכם למסקנה הבלתי נמנעת שאתם צריכים שיפוץ נרחב בבית, וכנראה הולכים גם להיפרד מכמה אלפי שקלים. אתם עושים שיעורי בית נרחבים, מבררים עם מכרים ולבסוף מחליטים על השינויים המתבקשים. לכך אתם בוחרים בקבלן ויחד איתו נסגרים על הפרטים ומחליטים לצאת לדרך, אל השיפוץ.

נצא מנקודת ההנחה כי השיפוץ עבר חלק והתוצאות משביעות רצון או לכל הפחות מניחות את הדעת: המרצפות מבריקות ובוהקות, הקירות צבועים, חדר חדש נוסף לחלל, אריחי הקרמיקה באמבטיה הוחלפו ואף ניצלתם את ההזדמנות להתחדש בספה חדשה ויוקרתית, מה עכשיו?

דברים עליהם צריך להקפיד לאחר שיפוץ

רגע אחרי שהקבלן סיים את השיפוץ יש צורך בשירותיה של חברת ניקיון לאחר שיפוץ. מדוע זה כה נחוץ? מכיוון שאתם משפצים את הבית על מנת שיתן לכם תחושה חדשה ויציאה לדרך נקייה, ולאחר שיפוץ אלו לא פני הדברים. כתמי הצבע והרובה נגלים בכל פינה, האבק חוגג על הרהיטים והמרצפת החדשה לא נראית טוב יותר מזו הישנה.

שלב זה הוא משמעותי מאוד עבורכם והוא זה שיתן גושפנקא אמיתית לכך שקרה שינוי משמעותי בבית. על מנת למצוא חברת ניקיון מומלצת כדאי לעשות קצת עבודת תחקיר, בדקו המלצות של אנשים שונים ברשתות חברתיות, חפשו ביקורות שלא מטיבות עם נותן השירות ומעל הכל יש לדרוש הצעת מחיר מפורטת ככל הניתן עם כל מה שעתיד להתרחש בבית.

רצוי מאוד גם לדרוש את הביטוחים שיש לחברה להציג, אחריות מעבידים וביטוח צד ג' על מנת שלא תשאו בעלויות מיותרות של רהיטים שנפגעו עקב עבודות הניקיון.

דבר נוסף וחשוב מאין כמותו הוא החלפת הצילינדר. זכרו כי אנשים רבים ושונים פקדו את הבית שלכם בזמן השיפוץ. הם נכנסו ויצאו, ראו ריהוט ועוד פרטים שבוודאי הייתם מעדיפים שלא ייחשפו אליהם ואינכם רוצים שישובו לבקר בשנית.

החלפת צילינדר הוא מעשה מתבקש לאחר שיפוץ נרחב ומחירו הוא מזערי ביחס לעבודות הרבות.

כאשר אתם מקבלים צילינדר חדש אז שימו לב כי איתו עתידים להגיע חמש מפתחות.

אל תתפתו להצעת המחיר הזולה ביותר ותבדקו מיהו איש המקצוע הרציני ביותר שנותן לכם את השירות.

חשוב מאוד לזכור כי ביתכם הוא מבצרכם ואם לא תחושו בו ביטחון אז שום שיפוץ ושום חידוש לא ישפרו לכם את החוויה בבית.