post

נושא המיגון של השטח הפרטי שלנו והבית שלנו הפך בשנים האחרונות לנושא טעון מאד התופס תאוצה יותר ויותר. אנשים רבים משקיעים המון זמן, כסף ואנרגיות על מנת למצוא אמצעי מיגון מתאימים לבית או לשטח שלהם.

נושא הדיור בישראל עבר שינוי משמעותי והיום ניתן למצוא יותר בתי דירות הבנויים על קומות, בנייני קומות או בנייני בוטיק כאלו ואחרים הבנויים בצורה של קומות. בנוסף, לבתי הקומות יש את בתי הצמודי קרקע והבתים הפרטיים – כל אלו מחייבים אמצעי מיגון המתאימים בדיוק לגודל הבית, לגובה הבית ולתכולה הנמצאת בו.

בעבר הייתה דעה רווחת שבנייני קומות הם בתים שצריכים אמצעי מיגון קלים יותר מאחר ומדובר בבית העומד על הגובה ולכן קשה להגיע אליו. כמובן שדעה זו התמוססה עם השנים והיום אין הבדל בכלל בית בית הנמצא בקומה גובה או בבית הנמצא בקרקע. באזור הצפוני של ישראל, באזור חיפה והקריות ניתן למצוא בנייני קומות רבים וזאת בעיקר בזכות העובדה שהבניינים באזור זה נבנים על צלע ההר. כל פורץ מנעולן בקריות והסביבה יודע כי למרות הגובה של הבניינים עדיין ניתן לפרוץ אליהם בדרכים שונות ומגוונות.

כאשר מדברים על תריס ביתי, כן התריס שמכסה את המרפסת בבית – הרבה אנשים חושבים שכאשר התריס סגור הם בעצם מוגנים ומעתה לא ניתן לפרוץ לבית. בפועל ההיפך הוא הנכון. התריס הביתי אינו מספיק ומחייב אמצעי מיגון נוסף על מנת לתת מענה בעת הצורך. זכרו, התריס החשמלי של המרפסת אמור בראש ובראשנה לחסום כניסה של אור אך אינו אמור לתת מגנה בזמנים של פריצה לבית.

מה עושים בעת בעיה בתריס החשמלי?

מאחר וכל מוצר קיים הופך לאט לאט לעתיק יותר והופך להיות בלוי כך גם התריסים החשמלים ולכן קורים מקרים בהם התריסים נפגעים. בזמן שתריס נפגע חשוב לא לנסות להרים אותו בכוח או לסדר אותו באופן עצמאי. תריסים אלו בנויים במנגנון חשמלי ונתמכים במערכת שלמה ולכן חשוב לקרוא לאיש מקצוע מנעולן פורץ המאושר במשטרה אשר יסייע בעבודה. הפורץ הוא איש מקצוע עם ניסיון וידע רב בתחום, יתכן שבשבילו התיקון יהיה ממש פשוט ומהיר.

השתמשו בשירות של פורץ מאושר במשטרה

היום, הנושא של פורצים נחשב לתחום אפור שלא הכל ברור בו. ניתן למצוא הרבה אנשי מקצוע ללא ניסיון, אנשי מקצוע ללא אישור עבודה או אנשי מקצוע שאינם מאושרים במשטרה. כאשר אתם משתמשים בשירות של פורץ ללא אישור משטרתי אתם בעצם מאבדים את תעודת הביטוח שלכם על העבודה. פורץ המאושר במשטרה מאפשר לכם להיות בטוחים ולדעת כי מדובר באיש מקצוע אמין שניתן לקבל ממנו שירות מקצועי.

לסיכום

תריס חשמלי יכול לתת מענה ראשוני בזמן של פריצה או תקלה אך מלבד מענה זה התריס יהיה מכשול פשוט יחסית לפורץ ולכן חשוב להיעזר באמצעי מיגון חזקים יותר, כאלו שלא יהיה פשוט לעבור וכאלו שיעשו רעש או אור אשר ירתיע את הפורץ שנכנס לטרטוריה או לשטח לא רצוי.