post

מנעולנים רבים נוהגים לכתוב על המודעות שהם מפרסים או באתרי האינטרנט שלהם שהם זמינים גם בשבתות וחגים. אצלנו במדינת ישראל, בה חיים מספר רב של שומרי מסורת ודתיים, גם בקרב בעלי המקצוע והמלאכה יש מספר רב של אנשים אשר שומרים את השבת ולא זמינים לקריאות או למתן שירות מכניסה השבת ועד צאתה, לכן אלו שכן זמינים לביצוע עבודות בשבתות נוהגים לציין זאת היות ואנשים שמחפשים שירות של פריצה ומנעולנות בשבתות וחגים ידעו שהם יכולים לצלצל מבלי להפריע להם בזמן מנוחתם.

מדוע אנשים זקוקים לשירותי מנעולנות בשבתות?

אנשים רבים מחפשים מנעולנים שעובדים גם בשבתות מהסיבה הפשוטה שפנצ'רים לא קורים בזמן שהכי נוח והכי מתאים לנו אלא תמיד ברגע שהכי פחות מתאים לנו. כך גם להינעל מחוץ לבית עלול לקרות לנו ביום שבת בצהריים לאחר בילוי משפחתי. אנו נתקלים במספר רב של מקרים בהם משפחה חוזרת הביתה בשבת אחרי הצהריים אחרי בילוי משפחתי בקניון או אחרי פיקניק בחיק הטבע, ואף אחד לא מוצא את מפתחות הבית או בכלל המפתחות נשכחו בתוך הבית, והמשפחה מוצאת את עצמה מול דלת נעולה. במקרים אשר בהם אין מפתח ספייר אצל השכנים או אצל ההורים, או גם מי שהשארנו אצלו את המפתח ספייר לא נמצא בבית נאלץ להזמין שירותי פריצה של מנעולן שזמין לקריאות גם בשבתות.

זמינות של מנעולנים בשבתות וחגים

לפני שנצלצל לאותו מנעולן שמצאנו חשוב לבדוק שבמודעה שהוא מפרסם רשום שהוא זמין גם בשבתות או לחילופין לא רשום שהוא אינו זמין לעבודה בשבתות. הדרך הפשוטה ביותר תהיה לרשום בגוגל מנעולנים שעובדים גם בשבתות בירושלים למשל ולקרוא לאחד המנעולנים מהרשימה שנקבל במנוע החיפוש של גוגל. התעריף עבור קריאות עבודה בשבתות תמיד יהיה יקר יותר מתעריף הקריאה בימי חול. ממש כמו שהשכר במשק עבור עבודה בשבתות וחגים גבוה ב-150% עבור שכירים, כך גם הוא יהיה בדרך כלל עבור נותני שירותים אחרים כגון מנעולנים בין היתר. ניתן לעשות השוואת מחירים בין מספר מנעולנים לפני שמזמינים שירותים של אחד מהם.