post

רבים שואלים מהם למעשה שירותי פריצה, מי מעניק אותם ומדוע אנשים זקוקים לשירותי פריצה למעשה? אז שירותי פריצה הם שירות מאוד מבוקש בקרב האוכלוסייה, בעיקר בעידן בו אנו חיים בו, כאשר החיים זזים בקצב מהר ואנו כל יום בריצות סביב עצמנו, סביב הילדים שלנו, ההורים שלנו, העבודה שלנו וחיי הפנאי שלנו, בסופו של דבר אנחנו שוכחים את המפתחות של הבית בתוך הבית או את מפתחות האוטו בתוכו ומוצאים את עצמנו נעולים מחוץ לבית או לרכב. אלו הם הרגעים הנפוצים יותר שבהם אנו זקוקים לשירותי פריצה, אך אנו גם נתקלים בלא מעט מקרים של אנשים שאיבדו את המפתח לכספת הפרטית שלהם וזקוקים לשירותי פריצה לכספת, שגם זה כמובן שירות שמוענק על ידי מנעולנים.

איך לומדים את מקצוע המנעולנות ורזי הפריצה?

מנעולנות זהו מקצוע מדוייק מאוד אשר במסגרתו לומדים דברים בתחומים רבים, החל ממנעולנות שוטפת של חיי היום יום שבמסגרתה נלמד על שכפול מפתחות, קידוד מפתחות וכדומה, דרך פריצות לבתים עם סוגי המנעולנים השונים וסוגי הפריצות השונות ועד מנעולנות רכב שעוסקת בעיקר ברכב שנעול עם המפתחות שלו בתוך הרכב. כל אחד מהתחומים הללו הוא עולם ומלואו ומנעולנים נדרשים ללמוד אותם במשך זמן רב על מנת להתמקצע בתחומים הללו בצורה מושלמת על מנת שיוכלו לספק את אותם שירותי פריצה לקהל הרחב. ברחבי הארץ פרוסות מכללות רבות שמציעות לקהל הרחב את לימוד רזי מקצוע המנעולנות כאשר חלקן מלמדות רק תחומים מסויימים וחלקן מלמדות את כל תחומי המנעולנות.

מי יכול להיות מנעולן?

על מנת להיות מנעולן מורשה על המועמד לעבור דרך משטרת ישראל ולהוציא תעודת יושר מטעם המשטרה שתוכיח שמדובר באדם ישר ואמין ללא תיקים פתוחים במשטרה וללא עבר פלילי. לתעודה זו יש חשיבות גבוהה שכן למנעולן גישה למפתחות בתים ורכבים של אנשים ויכולות פריצה וברצונה של המכללה שמלמדת אותו את המקצוע לוודא שמדובר באדם ישר שלא ינצל את כוחו ומעמדו לרעה. לאחר שסיפק תעודת יושר, יעבור המועמד את קורס המנעולנות שבסופו יקבל תעודה ויוכשר בתור מנעולן בישראל מאושר משטרת ישראל.